Friday, July 17, 2009

For the Handy Ones

Today's free file is for all the handy people out there. Yep, I promised you "Duct Tape" and I always keep my promises. See, take a peek:
Yes, this file is still governed by my Terms of Use. Thanks for sending your friends here rather than sharing the file the file itself. Also, thanks for contacting me with any questions or problems you might have.

Without further ado, the password is iagreetotou (no capitals, no punctuation, and no spaces) and your links are here:









Sorry, the links for this download have expired. You'll find this file in my store very soon. Thanks for looking!


Happy Scrapping!


12 comments:

Chedder Fish said...

haha That's AWESOME. Thanks for sharing.

Lisa said...

I love it! Too many of us here at my house live by that philosophy.
Thanks!

Elizabeth said...

I love this file, thanks so much.

Deb C said...

fantastic file
I love duct tape too
I don't know if you know
the Red Green Show that was on a few years ago - loved duct tape
if you google red green show - no duct tape it is so funny

Caroline said...

This is sooooo true!! Thanks so much for the free file :)

Anonymous said...

thanks, thats an awesome file - perfect for the DIY hubby of mine!

cal8007 said...

Thank you!! My husband is the handiest of them all.

Carmen

Penny Duncan Creations said...

ROFL....I LOVE it!!!!! Fantastic job girl!!!!

Suzzi said...

Thanks so much. Just found your blog and new to all this, so thanks again.

Rosemary said...

Thank you for this file. And as an aside, it does fix everything. I remember one mission trip where duct tape repaired a broken suitcase and the sole of a running shoe, as well as the more ordinary applications. lol

Rosemary

Cheryl said...

Love it! Thank you for sharing!!!

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search said...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Alpha(s),Word Art(s), Word Book(s) post on Aug. 02, 2009. Thanks again.